به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی ، ایجاد بستر مناسب تعامل مردم و مسئولان و تحقق مصادیق حقوق شهروندی ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی فائزه زارع رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان روز دوشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ ، ضمن حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها و مطالبات شهروندان بود.
![مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی درخواست های مردمی بود مدیرکل بهزیستی هرمزگان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی درخواست های مردمی بود](http://media.behzisti.ir/d/2023/10/16/4/362226.jpg?ts=1697468261000)
مدیرکل بهزیستی هرمزگان،۲۴ مهرماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی مطالبات شهروندان بود.
کد خبر 91948
نظر شما